yeah

ÅÅÅÅH, JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG! jag skrev typ skit mycket så bara allt raderades?!?!?? man bara: WÄÄÄÄÄh :((
blir så arg på sånt i alla fall. orkar inte skriva om det i heller (A) men aja, 1 fucking dag kvar till jullovet :D faen vad tiden har gått fort egentligen, snart 2010 ;oo tänk allt jag har gått igenom på 1 år. allt som jag gjort, allt som blev fel. fyfan, tiden går snabbt ://
kolla, jag hade sovmorgon så sen så bara mamma: NEJ DU SKA TILL TANDLÄKAREN I STAN 10 I 8! man bara: NEJ :(( men vad gör man inte för ''kära'' tandläkaren ;) så nu är det bestämmt att jag ska ha tandställning.. fyfan. och jag hatar den leran som man har på tänderna. fyfan, ALDRIG MER! efter tandläkaren blev det skola sen ridning, vi red barbacka och hoppade med händerna ute. någon slags av balansövning. sen hade vi gymkana. vi vann faktiskt 8) och jag höll på att trilla av för kenny galoppera så snabbt i galoppen och tog så snäva svängar att jag höll på att dö D:
nu ska jag väll bara ta det lugnt och kanske kolla lite på tv och fixa lite smått :)
kommer en JÄTTE söt bild på mig, hihi
poss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0