tidsfördriv

aja, orkar inte bry mig att det är sånt ''bdb-test'' men jag har inga bilder på denna datorn och skit tråkigt så jag gör det här istället. jag är sååååååååååååå smart ibland :D och mobba inte min natthumor, den är torr jag vet. jag är väldigt seriös med på vissa frågor :)

 


Vad gjorde du igår?: firade julafton 8) 
Har du ett eget rum?: två till och med (y
Är du kåt just nu?: HAHAH, jadå
Tycker du om stjärnor?: aa, kollar på dom innan jag går och lägger mig!
Vad ser du om du tittar bakom dig?: ett fönster? intressant, hihihoho
Gillar du att baka?: aadå, är världsbäst på att baka vettu :D
Föredrar du blondiner före brunetter?: förstog inte frågan? kan du ta om den?
Har du skurit dig?: Ja
Älskar du någon just nu? Ja
vad åt du senast?: kommer inte ihåg..
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: eeehm, nej? :)
Finns det någon du hatar?: ja D:
Har du druckit?: aa? liksom, dricker varje dag hallå? ' fnizz ' HAHAH
Har du varit otrogen?: neeeeeeeeeeeeeej
Vad ska du göra i helgen?: detdu, rawr
Vill du dö ? : ao
Har du någongång ägt en plastros?: ja (HHH
Tycker du om att teckna?: ja! ska bli konstnär förståru när jag blir stor :D
Har du ljugit?: ööh, ja?
Vad vill du bli när du blir stor? BRANDMAN
Har du tittat på melodifestivalen? yesbööx
I så fall, vem hejade du på?: kommer väl inte jag ihåg? hur långt minne troru jag har vavav?!?
Hur lång är du?: 1.63 hahah :(
Har du hål i öronen: yes
Hur mycket är klockan?: 02.31
Har du en tjej/kille?: nej :DDDD
Har du något slags nitarmband?: yes
Är din säng bäddad?: inte nu längre :D
Vad är ditt smeknamn? : emma den typ bästa? :>
Hur många bilddagböcker har du haft?: en :D
Vad är din dröm just nu?: att tomten krokar med ett moln och dör!
Är du emot homo-bisexuella?: naj o_o
Varför gör du den här saken?: För jag har tråkigt? :)
Har du en teve i huset?: yes
Vilken är bästa låten just nu?: BÄ BÄ VITA LAMM!
Har du blivit sviken?: yes
Har du varit olyckligt kär?: Ja
Tänker du göra klart det här testet?: sova troligen
Största sorg just nu?: fatta inte frågan? 8<
Största glädje just nu?: säääääääääääängen
Vem skulle du dö för?: tomten
Vilken är din favoritfilm?: spöket laban
Den starkaste du vet?: jag? ;o
Vad är det snyggaste på dig?: allt? :) nej skoja
Hur mycket är klockan nu då ? 02.36
Brukar du göra smileys?: JA (LLL) EMMA (L) SMILEYSAR, HAHA DAMP
Har någon kallat dig hora/bög?: HEHE, ja (AA)
Hur många palestina-sjalar äger du?: vafan ärw? O_O

Vem hatar du mest?: börje >:(
Har du på dig för kläder nu?: T-shirt trosor 8)
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: Ja
Vill du gråta?: Ja
Fryser du ofta?: Ja!
tycker du att du är söt? JA DÅ, nej x_x
Äger du en papperskorg?: HAHAH, aa? :C
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: sova?
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: naj
Har du en morgonrock?: Ja, fick en idag 'stolt' EN RÅZA
Vem litar du mest på?: tooomten


Kommentarer
Postat av: elin den bästa (h

emma du e ganska störd om man ehm, säger så :)

posssssssssssen!

MAHHAH :F

2009-12-25 @ 15:32:38
URL: http://elinsweet.devote.se
Postat av: emma som är bättre än elin 8D

2009-12-25 @ 15:42:00
Postat av: emma som är bättre än elin 8D

HAHAH, glömde skriva något eheh 8<

vadå? :( jag är normal? :<

POSS!

2009-12-25 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0