plugg plugg plugg..

bara pluggat nu dagarna igenom .___. riktigt drygt är det.. snart kommer ju betygen, och då kommer ju alla prov så det gäller och bara bita ihop och plugga :// ännu svårare är det nu när det är så som det är i familjen. hade tre prov </3 egentligen får man inte ha det men skulle göra omprov och vill man ha bra betyg får man väll göra saker även om det är jobbigt. Aja, imorgon är det lucia på skolan. intressant va? heheh, ne men. man får pepparkakor och lussekatter 8D och det gilla vi :D (YYYYYYYYYY) sen så har det väll inte hänt så mycket. eller jo, när jag skulle till mia&nettans och handla ny foundation så hade jag inte pengar så ösrengade det så man var helt dygnsur sen när man kom hem. vet att det är väldigt intressant och läsa detta. eheheh, ne men :) får väll göra det lite roligare sen när jag har tid.
ingen poss på denna dagen inte,
HAHAHHAHAHAHAH, sen så kommer en bild när jag och johanna var små :D jag till vänster ;>

Kommentarer
Postat av: Johanna

BILDEN >;((

2009-12-10 @ 21:48:42
Postat av: emma

HAHHAHA, vi är ju seksiga? :((

2009-12-11 @ 23:01:42
Postat av: Eskil

TUTTAR! :O

Postat av: emma (H

HAHHA? O_O

2009-12-23 @ 08:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0