merry christmas :)

GOD JUL ALLA!

jag hoppas ni får en riktigt bra jul och massor av julklappar :D
själv så måste jag gå i kyrkan på julafton, och nej jag är iiiiinte kristen. jag måste bara göra detta för att jag ska bli konfomerad. det närmas sig i alla fall konformationen, ska konfomeras den 23 april så snart slipper man kyrkan :D aja, nu om julen. jag ska till staffanstorp, ska fira med pappa iår. första julen med skilda föräldrar, rätt tungt ändå om man tänker efter.. men ska sova hos dom med pappa och johanna. ändå rätt kul :) tar med datorn dit så mig slipper ni inte, hehe :D orkar inte skriva mera, men jag önskar er en riktigt trevlig jul!
poss



Kommentarer
Postat av: [email protected]

STEEEEK!! Snygging där

2009-12-24 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0